Professional Translation Service
Translated has no connection with the authors of this page and is not responsible for its content.

View original page
Lingobot Home 

What you are seeing is the cache version of a page that has been translated automatically

PDA

De Volledige Versie van de mening: Globale esdoorn of Overzees

magicalneo
24 Mei 2005, 14:39
Enkel benieuwd zijnd welke server binnen te spelen u kerels verkiest.

blade888
24 Mei 2005, 14:43
sumone plz sluiten enkel dit omdat zijn spam

procompared2u
25 Mei 2005, 02:06
goed, dit gaat gebeurend, waar is de regels voor dit forum!??! houden?

mods shud maken post en kleverig het over het spamming, ppl dat post zeer belangrijke loggerz, en dat dit zuiver een binnendringend in een beveiligd computersysteem forum geen handel, disscusion, verzoeken is.

dit zal de onnodige posten tot een minimum beperken.

ik kan het uitwerken als zij me aan willen

zij cud prob combineren het enkel met kleverig die de regels bij het posten van houweren heeft

azn4eyes00
25 Mei 2005, 03:09
globaal is veel beter

lozl vernam ik nooit zelfs overzees

het deeareking
25 Mei 2005, 05:13
wat is diffrence? ik zag een verbinding voor www.maplesea.com zij het zelfde is? of zijn zij verschillend? mapleglobal (ambtenaar) of maplesea

O2Jammer
25 Mei 2005, 05:38
wat is diffrence? ik zag een verbinding voor www.maplesea.com zij het zelfde is? of zijn zij verschillend? mapleglobal (ambtenaar) of maplesea

MapleSEA heeft nu het kaartspel… Dat is het verschil oh en de ambtenaar heeft Ossyria

ImmortalRonin
25 Mei 2005, 08:03
ik gebruikte om enkel te denken dat globaal voor het westen is en het overzees voor het oosten. is.

shaDeh
25 Mei 2005, 21:57
ik gebruikte om enkel te denken dat globaal voor het westen is en het overzees voor het oosten. is.

pfff, zo veel blijft het esdoornoverzees me achter! im zo blij morgen teken omhoog voor mapleglobal, cuz schuin ik buit van de af vloer op behoorlijk te laggy esdoornoverzees zo neem slike 1 punt ooit 3 seconden misschien is moet het eigenlijk ook iets met dat doen? en Azië van de ubehoefte zachte bla van paspoortbla

di5turb
26 Mei 2005, 02:49
LOL. .Maplesea komt vandaag uit ossyria….Gehoord het op alredi MapleSea….En nu is de server in MapleSea zo geen vertraging nadat hij het werkverbetering. .so zijn waard het spelen oplevert

AresXG
26 Mei 2005, 03:29
sumone plz sluiten enkel dit omdat zijn spam

bespreking aan urself

en ik verkies officieel, cuz blijft het overzees werkelijk voor me achter: bored:

kingoftao
26 Mei 2005, 08:35
ya maar met netwerk is het verbeteringsoverzees beter… en al mijn vriend het spelen overzees die ik me zo enkel bij… heb aangesloten
damm voltooi zo harde sprong enkel zoektocht.

Tw15t3r
26 Mei 2005, 11:23
Maplesea iz beter 4 me. Oosten van Mapleglobal bleef achter zodat veel everytime ging ik in een monster doden, moest ik afloggen om exp te bereiken. ik zeg mapleglobal fellas hun werk niet behoorlijk doen!

andy6133
26 Mei 2005, 11:49
OVERZEESE VAN DE ESDOORN HOUWER <HAVE?
!!!!

shaDeh
26 Mei 2005, 12:27
ik veronderstel het van elke degenenplaatsen xD zo voor zij afhangt die op globale esdoorn achterblijven of het esdoornoverzees probeert tegenovergestelde XD

kingoftao
26 Mei 2005, 12:38
o.0 hm. houweren .maplesea denk ik geen… en mapleseaupdate vele dingen… maar vele mensen zeggen maplesea wanneer houwer ik de meesten verbod 60days zie

SubZeroSky
27 Mei 2005, 07:45
zij zouden antoehr tot server cuz de één server moeten maken want globaal zo overvol is

di5turb
28 Mei 2005, 00:02
Nah… nu Ossyria uit. .if de uHouwer is recht Verbod niet meer 60, 120 dagen. .can zeg tot ziens aan tadrekening… hard om nu te binnendringen in een beveiligd computersysteem dagen